Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, February 24, 2011

Ralat

Ingat wartawan jer ader ralat.. aku pun ader tau

Ekceli camni... pasal entry semalam tu aku tersilap masuk link. Mesti korang pelik kan?...
asik asik kuar benda sama... klik tu pun kuar panjat kabinet.. klin yang satu lagi pun panjat kabinek jugakkk..... aiseymannn.....tersilap copy paste la...

Ok .. yang bawah ni baru betul

Nak tengok pesen Hafiy plak.. sila klik sini.
Nak lagi best.. tengok yang ni plak....siap panjat atas kabinet lagi. Dalam laci tak syoik lagi.....

Pastu 1 lagi yang takder dalam link semalam..

Satu lagi tempat peberet budak budak ni bawah meja. Korang perasan tak… Mana mana pegi pun naper kat bawah meja jugak yang diorang suka main main.

Confirm.. kali ni tak silap dah...
Sorry...

No comments: