Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, February 7, 2011

Perjalanan Yg Memenatkan

Pecah rekod aku balik kampung cuti raya cina tahun ni...8 hari 7 malam. Fuhhhh.. paling lama... tahniah En Suami.. kerana memahami kehendak hati binimu ini. Ekceli ada sebab lain yang boleh buatkan dia stay sana sampai seminggu lebih.. tak lain tak bukan sebab dia dah jumpa lubuk ikan... Yi haaaa.... aku harus bergumbira sebab dia kata bulan 3 ni nak balik lagi.. kalo takder kerja and duit lebih... Konpem aku pastikan duit kami lebih... hahaha.

Ok balik pada cite balik kampung... Fuhhh penat siot.. bayangkan kul 11 kuar umah... kul 7 malam tadi baru sampai. itu pun sebab aku lari ikut Mempaga. Kuar kua ker jumpa tol BEntong. OK la sket kalu banding ngan saper saper yang duk KB.. aku kat KK jer.. jimat 2 jam.. KB to KK pun dah hazab ok. Tapi apepun seronokkkk.. itu yang penting. Penat sket takpe.. janji dapat jumpa orang tersayang. Andddd semestinya dapat makan yang best best.

Diari balik kampung nanti akan aku hapdet dari semasa ke semasa... mintak-mintak aku rajin la. Sebab aku tau... ader yang menunggu tu.. maklummmm la...orang tu tak dapat bali kampung..

"Best gilerrrrr wa cakappp luuuuu........."

Kasi panas sket...

No comments: