Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, February 11, 2011

Kesan itu Masih Ada.

Korang perasan tak... dahi Hafiy tajam... ekceli.. tu kesan ddia jatuh hari itu. Kisah dia jatuh tu sila baca sini. Memang aku lambat sket tuam masa dia jatuh hari tu. Ingat takder benda la. Tak sangka plak jadi macam ni.



Agaknya boleh hilang tak benjol dia ni. Masa kat kampung hari tu..ada jugak tuam 2-3 kali. Lebam tu ilangla... tapi tajam tu tetap takmo surut. Camner lagi aku nak buat er...Takperla..kalo rasa rasa nak tutup benjol tu..apa kata aku buat rambut remos jer. Ok tak idea aku.. untuk jangkamasa pendek boleh la kot. Tapi takkan selama-lamanya nak buat rambut remos.



Balik kampung hari tu sempat plak Ajeed potong rambut budak berdua ni. Elok sket aku tengok.. Kalo tak.... rimasss sangat tengok. Berpintal-pintal. Dulu kalo aku nak sikat rambut mesti dia ngelat...

"Sakit la bu....." ......Tapi sekarang.. " tak sakit dah.."...

Nasib baik budak berdua ni jenis yang senang ..elok diam jer bila rambut kena potong. Yang bestnya potong rambut Hadif main pintal dengan jari jer.. Kan rambutnya gulung gulung... mudah sangat kerja Ajeed....cubit rambut .. pintal..... and gunting... hehe. Gunting yang mana bergulung jer...



Ok la kan?... janji kemas sket rambutnya... kalo tak potong kesian sangat aku tengok. Dah lebih rambut dari kepala..

1 comment:

Park Young Shake said...

salam !

lama tak kelihatan.... lama juga x dengar berita..... ada pertambahan penduduk ker ?