Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, January 29, 2011

Tahniah Dari Nenek

Huhuhu.. aku dah jadi nenak uolsss….. Takpelah nenek pun…


Rasanya lom terlambat lagi nak ucap tahniah pada anak buah aku yang nunnnn kat Ipoh sana. 19 haribulan lepas tittle aku dah berubah dari mak ke nek. Anak buah aku tu panggil aku Mok Long… maka anak dia kena panggil aku Nek Long la…huhuhuuhuhu….. nenek.

Comelkan Puteri Nurdarwina….


Dah pandai senyum.. tapi tak nampak mata plak..hehe...
Ermm.. tak sabar nak balik kampung.. tengok cucu sedara. Nak cubit-cubit..gentel gentel..cium cium sepuasnya…

Selamat Datang wahai sang puteri… ermmmm… nak panggil aper ntah mummy n daddy dia ni… WIWIN, AWIN, DARWINA…?…

Tak kisahla.. janji maksudnya sesedap telinga mendengarnya…

Psstt: Jelesnya tengok bb gurl chumel ini….. nenek pun nak JUGOK la….

No comments: