Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, January 27, 2011

Riadah Itu Terapi

Betul kan?…. So untuk selamatkan minda dari keserabutan, elokla kita beriadah di petang minggu. Ini adalah aktiviti mingguan kami sekeluarga. Tu pun kalo mood boss baik la. Riadah boleh jadi satu terapi mujarab di kala kita stress ngan karenah anak anak kat umah. Sebab tu kita perlukan kerjasama dari suami. Kalo dapat suami yang pentingkan diri sendiri…. Alamakkkkkk… nasib badan la. Tension gue.



Layan gambar kami beriadah kat Tasik Cempaka.
Hadif yang teramatla takut bila dilepaskan bersendirian..tanpa sokongan dari mak pak dia. Camner nak jalan, lepes kejap pun nangis bagai nak rak.



Hafiy plak terlebih feeling perantau dari Argentina…





Teringat aku dialog terlampau Ajeed…

"Ehhh..Hafiy ni macam anak orang Argentina la….. "

Tang rambut jer la...

No comments: