Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, January 13, 2011

Mahal Rupanya

Minggu lepas panik kejap bila aku nak guna chop.... tetiba telek punya telek hanya sampai 2010 jer... Sudahhhhh.. dahla customer datang. Sudahnya aku potong 0 yang belakang 2010 tu separuh. Jadilah 0 tu 1 yang tak menjadi. Korang mesti tak paham kan?
 
Ok tak paham pun takper..tak brapa nak penting pun..
 

Sooooo balik pada citer asal...Aku pun orderla yang baru terus..... skali tanya rege..fuhhh mahal siot rupanya benda alah ni.. aku budget dalam 10 henggit jer ...paling mahal pun belas belas.. rupanya 1 ketul ni dalam 78 henggit. Siyes aku cakap aku tak tahu rege dia.. tak penah oder pun benda ni.. Masa mula aku masuk kerja zaman purbakala dulu Chop bagai ni sumer dah sedia ader...so aku malas nak ambik pot sangat la ....berapa rege? kat mana ko beli...dapat diskaun ker tak?...supplier dia ensem ker tak?..

 

So aku pun oderla 4 ketul..4 x 78 henggit, total la sdiri brapa ratus kena. Tapi takper la..aku tak kisah pun.. bukan duit aku.. cuma aku rasa macam rege dia tu tak brapa nak relevan dengan barang dia ni... bukan susah nau pun nak buat ni ...hehehhe...coba ko buat senang ke susah...cakap senang la Acik Anie oiiiii.

 

So skarang benda tu aku dah dapat la.. dekat 2 minggu gak baru siap.. dalam masa 2 minggu tu aku duk guna yang di modify dari 2010 tu la....... Yang baru dapat ni plak start 2010 ~ 2021. Ntah masa ni aku idup lagi ker tak?.. Kalu idup pun dah pencen kot. Takpun dah tak kerja sini lagi. Wallahuaklam

 

No comments: