Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, January 14, 2011

Berkat Gaji Aku Hari ni

Dalam minggu ni..baru hari ni rasa macam gaji aku berkat sangat. Pada yang bagi kerja " Terima Kasih". Aku "suka sangat" kerja last minit yang korang bagi. Sukaaaaa sangat (sambil senyum sampai telinga).
 

Korang bayang la..dalam seminggu hari bekerja 5 hari. Kenapa diorang tak boleh buat selain dari hari ni. Hari ni nak submit dekat customer..hari ni gak la diorang hantar kat aku suh aku revise. Tak paham aku. Kalo satu dept takper.. ni 3. Sumer due hari ni.. Ahhh...ada aku kisah... ko nak submit ke yamagatha ker..yamagetis ker... aku buat yang terlarat jer. "First In First Out".. Jangan nak paksa paksa aku suka suki korang.

 

Soooo terima kasih sekali lagi pada mereka yang suka bagi kerja last minit kat aku

 

Arrigato Gozaimaste...

 

No comments: