Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, December 9, 2010

Kegemaran Baru yg Takder Pekdahnya....

Sumber yang di google... Ntah kenapa sejak 2 menjak ni aku suka bangat baca cerita hantu. Pastu mula la menggelabah biawak kalo kena bangun tgh malam buta buat susu anak. Silap aku jugak saper suruh gatal tangan duk mengoggle citer-citer seram ni.
 
Sumber yang terbaru aku dapat.....
 
 
"kalu kat PKB ada kes pelajar bunuh diri gantung kat kipas..tp saya lupa blok mana bilik mana..dlu lama gak bilik tu ditutup x berpenghuni..."
 
"aku dulu student poli KB, rasenye mmg ade satu bilik yg dikunci. ade la pengalaman seram kat sana."
 
"politeknik ketereh...blok F 211 kan.."
 
Aku terus call adik aku a.k.a Puteri Bungsu...dulu dia blaja kat sini..sebelum ke UNIMAS....
 
AKu : Dik, dulu ko dok blok brapa kat PKB
Adik : Blok F kot..
Aku : Bilik no brapa?
Adik : errmmmm...bilik 217
 
hahahaha... kan dah terbongkar 1 rahsia. Nasib baik dia dah habis blaja kat situ. Kalu masih lagi kat situ...agaknya dia mintak tukar bilik kot. Aku pun ada gak tanya dia penah tak kena kacau dengan makhluk makluk yang menumpang kat situ. Katanya penjelmaan rupa tu takder la plak. Tapi kalo kena tindih memang selalu.
 
Katanya lagi awal awal dulu bilik tu memang ada orang. Tapi budak bilik tu memang tak boleh tido situ. Tiap tiap malam mesti menggeleser datang tido bilik member dia...
 
Woooooo...so scary mery nooooo....
 
Pasni aku citer plak pasal kejadian kat Unimas. Ini adalah atas permintaan dia gak..suh aku google pasal kisah seram kat sana...Nah..ambik ko..... pasni gerenti ko kan takut nak balik tengah malam kan.
 
Bila citer kat dia mulalah basah ketiak.......saper suh aku cari.. kan dah jumpa...ko jugak yang takut...nasib baik sekarang ni ko tengah cuti semestar... next month baru masuk balik. Nanti bab tu aku citer. Mau melabur sat...kit yukkk laaa.....
 
 

No comments: