Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, December 3, 2010

Gelagat 2 Beradik

Si Abang yang sangat berkira kalo adik naik car dia. Even sentuh pun tak boleh tau.. Tapi bila di suruh posing nak plak. Walapun dalam keadaan terpaksa. Layan jer la.





Sepesen jer rambut anak aku ni. Jangan ko jeles… dalam 50 orang blum tentu dapat sorang tau?… very the special one…hohoho.





Dan rambut kuntal kintil ni jugaklah yang menjadi trademark anak kami…
Kan senang kalo orang tanya….

Mana 1 anak ngko Jid?…
Tu… yang rambut kinting cam sami bellu tu….
Ada 2 yang kinting tu..mana 1?
2-2 anak aku……

Easy kan?….
Sebab kat taska budak berdua ni jer yang rambut kiinting. Tak caya cuba tengok balik gambar ni….

No comments: