Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, December 6, 2010

Aku Masih Tak Percaya

Pagi tadi aku call adik aku ila a.k.a Puteri Tengah

Aku : Camner semalam... dapat hadiah tak?
Dia : Mu agaka-agak aku dapat aper?
AKu : Tak tahula...cakap jerla..tak yah main agak-agak...
Dia : Aku dapat Grand Prize...LCD 32 inch
Aku : Tak caya la aku...
Dia : Betul..

Ekceli sabtu lepas company adik aku ni buat family trip kat Penang... 3 hari 2 malam. Best giler la.. dapat tido kat 5star hotel... saper taknak?..

Aku dah agak dah memang jakun giler la budak berdua (Sarah Aqil) kat sana... Sukernya diorang main sampai makan minum pun tak nak.. Pagi tadi call adik aku... rupanya betul la... sampai kebulur , muntah , cirit sumer ader.. Mana tak sakit kalo main tak ingat makan.

Aku cakap ngan dia suh beli buah tangan dari sana skali balik ni...don't forgetto yer bebeh...
Tapi hampagass betul... marah giler adik aku... diorang susun schedule berat sebelah. Tempat yang tersenarai dalam schedule lawatan hanya temple ngan kedai jual ubat ubatan tradisional cina.. Yang lain-lain tu ader lagi..tapi takder related ngan souvenier. Tak adil kan?.... So dia hanya bawak balik buah pala jer...

Macam mana aku nak percaya ngan kata-kata dia.. dia slalu mlawak melampaui batas.... So sampai sekarang aku tak caya dia dapat Grand Prize... tunggu dia balik sini dulu baru tahu kesahihannya....

Nak tahu sebab aku lambat sket nak caya kat dia.. boleh dia mlawak yang dia ngandung 4 bulan.. pastu anak kembar lak tu... Memang perut dia ala-ala wanita mengandung pun.. no wonder la dia cakap gitu aku terus pecaya.. rupanya APRIL FOOL.... siot betulllll....

Tipah Tertipu rupanya. Takperla..tunggula dia balik sini dulu.. Pagi tadi dia masih dalam mood cuti. Kalo betul Alhamdulillahhhh... aku nak mintak beli LCD yang sedia ada kat umah dia 10x bayar...bolehhhh?

No comments: