Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, November 22, 2010

Tengah Risau Untuk Hari Besok

Salam pagi senin yang aman damai. Dah la hujan.. pagi tu kul aampat bangun makan ubat selsema campur plak batuk soooo jawapannya sama dengan al mengantuk campur letih la.
 
Korang jangan kecewa erk.. Rasanya untuk hari ini dan besok pagi takder entry baru. Ekceli aku tengah risaukan sesuatu. Kalo dah habis kerisauan tu besok, gerenti aku update kaw kaw punya.
 
Banyak citer yang aku nak story mory kat sini..cuma kerisauan yang terlampau itu yang buatkan aku jadi sedikit hilang mood. Cuma mintak korang doakan agar aku dapat buatkan yang terbaik. Mintak sangat yo.. please.. orang kata kalo lebh 40 orang mintak doa sama tuhan akan makbulkan..yer tak?
 
Korang tak perlu tadah tangan beriya mintak doa ..tak perlu sampai gitu skali. .. just doa dalam hati jer..
 
Ya Allah.. biarlah Cik Anie lulus......
 
Simple rite..Tuhan pasti akan terima
Insya Allah.. I find the way...
 

2 comments:

POPO said...

insyaallah lulus....
bc doa byk2..
ms drive pon bc..
huhu..

aCik Anie said...

takder rejeki aku lagi la