Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, November 6, 2010

Telor Puyuh Lagi

Kan semalam aku citer yang hubby aku bawak balik telur puyuh kan?Aku dah rebus dah..dalam 20 bijik. Tapi masih banyak lagi dalam peti ais tu. Pikir pikir.. camner nak kasi habis.. Kalo kerja boleh bawak gi tempat kerja. Tapi cuti 4 hari...mau busuk dulu telor tu baru sampai kilang.



Malam tu plak aku masak sup..masuk telur puyuh skali... pastu aku buat sambal ikan bilis campur petai, pun aku taruk telor puyuh skali.


Lepas ni slagi tak habis telur tu semua masakan aku mesti berasaskan telur puyuh. Makan la... jangan pipi pun dah bertelur macam telur puyah dah la.

2 comments: