Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, November 29, 2010

Ole Ole dari Serawak.

Apa lagi yang sinonim dengan Serawak, Ikan terubuk , kek lapis la. Kali ni aku nak merasa belacan serawak. Kata orang belacan serawak sedap... bau dia tkderla pure sngt...tpi bau belacan tetap ader, tu yang special.


Selain dari tu ader gak souveniers lain dari srawak...tpikan yg pling aku nk...mutiara asli dri sabah tu..tpi tk smpat krim ngn c bungsu...sbb dh short time...skali skala aku trfikir gak nk pegi srawak...kna plak pegi ke gnung santubong,dpt jngle tracking,trun bukit naik bukit..fuuhhhhhh,,bestnyer..lgi adverture lgi sronok idup ni...tpi tk taula bila...mgkin klu dpt pegipun bila c putri bungu kmi gradla jwbnya..



Kata si putri bungsu tu,,,ader gak mkanan sedap kat sana yg dicari2 oleh student klate..tak lain tak bukan nasi kerabu la,,,sdp jgak...pastu bila balik smenanjung dah tak kisah dah...

okla,,smpai cni jer...sbb bukan I yg pegi sna..klu I yg pergi...I rsa mau 4 hari 3 malam dok update entry ni...tknak dah si pembaca budiman tersiksa batin lgi..hehe....

No comments: