Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, November 19, 2010

Kristin oh Kristin

Aku sekarang tengah obses dengan handbeg yang namanya Kristin…anak kepada Coach ni.
Camner erk?.. nak beli yang ori macam sayang jer duit. Tapi aku memang nakkkkk sangat…
Kalo aku main kutu ok tak?… semata-mata nak dapatkan beg ni. Ohhhhhh pleaseeeeeeeeee
Memang aku ader main kutu..tapi dapat tahun depan… takut pesen lain plak yang timbul
Ermmmm mana satu cantik?

Yang ni?



Atau yang ni?



Yang atas tu mahal 100 dari yang bawah…
Tapi aku sangat sangat sangat suka yang atas tu…Korang suka yang mana?

Ohhhh Kristin …. Menjelmalah ko depan mata aku pagi besokkk…
Kan best..kalo ader orang buat surprise..tetiba buka mata ada beg ni atas perottt….Waooooo…. terharu gilerrr…. Tapiiii… ader ke?…. Choiitttt berangan tak sudah..

Tapi siyes ni beb, aku betul betul nak ni….tunggu duit kutu ni aku nak beli.. tak pun duit bonus ni…

Semalam aku tanya En Suami…. Nak tahu aper dia cakap…

Perlu ke?…

Satu patah perkataan itu cukup buat hati aku meronta-ronta mau dapatkan Kristin. Lagi orang tak bagi lagi tu la aku nak.. pesen gitu aku ni…Buruk kan?

Aku tak putus asa. baru jer aku tadi aku email dia...

Awak email aper kat saya..

Gambar beg yang saya minat.. tapi kan..kalo saya beli ngan dia saya sendiri boleh kan wakkk... (ayat bukan main lembut aku susun..budget wanita melayu terakhir)

Tunggu la.. nanti saya beli....

Yiiii haaaaaaaaaaaaaaaaaa.....tak sia sia aku cakap lemah gemalai gitu.
Tapi bila?...

No comments: