Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, November 3, 2010

Hadif 1 Tahun

Lepas jer kami celebrate Hadif kat Iceroom Bangi.. celebrate la sangaat. Kek pun lom beli tau. Balik dari situlah baru kami beli kek untuk Hadif. Kek Upin Ipin.. yang terlebih excited adalah abangnya. Tak sabar-sabar nak nyanyi

EPI tu u…
Epi tu u….

Hepy Birthday To You…la kunun…..



Lom sempat nyanyi lagi.. Hadif dah cacatkan rupa kek yang cantik itu.. dan lilinnya berjaya di patah 2 kan oleh Hafiy. Tapi masih sempat di selamatkan….. Walopun Hadif dan terkulat-kulat matanya menahan rasa mengantuk.. bila dah ader kek depan mata.. siap ader lilin lagi.. terus besar bijik matanya.. Masam biasala..tangannya otomatik …….Cepat-cepat nyanyi… kiss-kiss… rasa semulut 2..cepat-cepat aku masukkan Hadif dalam buai… terus tertidurrr… kesian.. tadi muntah banyak sangat.



30 October 2010 genap la Hadif 1 tahun. Nak sampai ke angka 1 tahun tu. Ya Ampun.. Hanya tuhan jer yang tahu..kejap demam, kejap ok.. kejap muntah, kejap perangai tu.. kejap perangai ni. Macam macam perangai dia dapat. Tapi takper…aku paham.. tu sumer proses untuk dia membesar. Moga jadi anak solehhhh… itu yang utama.. Hormat orang tua.. ingat asal-usul.. Belajar pandai-pandai..dan bila dah besar jadilah insan yang boleh menberi manfaat dan ilmu yang berguna pada orang lain.. Ingat pesan ibu tu nak (macam tua sangat dah rasanya)

Babah Ibu Abang sangat sangat sayangggggg kamuuuuuu…..

No comments: