Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, November 11, 2010

Cek From Nuffnang Kak Red

Mulai sekarang Kak Red adalah idola aku. Bersemangat jap untuk terus berblogging bila tengok cek yang Kak Red dapat dari Nuffnagg ni.
 
Terlebih dahulu aku nak mintak izin dari tuan punya blog sebab aku sudah mengkidnap pic ni dari redmummy.com. Sekadar untuk inspirasi. Boleh yer Kak Red Tabik dengan Kak Red.
 
Aku gerenti almost dari readers blog aku tak tahu yang dari blogging kita boleh jana pendapatan. Korang pernah dengar tak pasal nuffnang sebelum ni?. Mungkin sesaper yang ader blog sendiri tahu la kot pasal ni. Bila tengok duit Nuffnang diorang...Masya Allah... camner diorang boleh dapat banyak ni? Salute betul la.
 
Salah satu tips yang Kak Red bagi ialah dia suruh rajin bloghopping... tinggal komen. Adusssss....Pastu satu lagi dia cakap..100 org reader sehari memang tak cukup..dia suruh tarik beribu readers baru boleh merasa dapat cek angka ni..Aku plak..100 orang pun tak cecah sehari..ribu riban aper lagi. Camner ni.. nampak gaya aku kena lebih rajin blogwalking lagi ni.  Respect la ngan Kak Red dapat jana beribu-ribu ringgit hanya dari Nuffnang. Belum twitter lagi..... ermmmm.. tak heran la kalo dia suka beli beg yang mahal-mahal.. Jeles weyyyy.... Kalo korang nak tahu lebih lanjut boleh tengok kat blog redmummy sendiri. Ko goggle jer redmummy, gerenti dapatnya.
 
Sekali lagi... sorry yer ak Red saya curi pic ni. Jangan saman saya plak.Siapala saya berbanding Kak Red.. Saya unggas di rimba , Kak Red plak merak di kayangan. Jauh beza tu.
 
So... korang supportive la sket. Rajin-rajinla klik iklan kat blog aku tu. Pada yang pernah klik thank you sooooo much. At least dengan sokongan korang naik la jugak duit nuffnang aku tu.
 
Jangan lupa klik yer..... Sayang korang. Muas..muasss.... Teruskan Membaca...
 
 

4 comments:

Ana Lyana said...

hebat kan..

nak jugak macam dia..

CikPuanMiera said...

fuh!
meletop habes.
huhuh.

salam kenal =p

Lisz said...

tx follow sy kt twitter...sy follow awk blk + dgn blog awk sekali..sama2 tlg menolong kan..

aCik Anie said...

ana- yer la..bestnya kalo dpt mcm dia..

miera= mmg meletopsss..salam kenal jugak

HarLisz- tq.... sama sama kita saling bantu membantu utk jadi macam kak red