Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, November 3, 2010

Biskut Ini Sgt Sedap

Yey..yey... besok cuti...Pada yang kerja jangan jeles kat acik yoooo.
 
Plan aku besok nak gi bank.. Nak bukak akaun ASD untuk budak berdua... Bagus kan plan permulaan umur baru (33 thn) aku ni...hahaha... salah 1 azam aku... mau lebih proper sket bab pengurusan anak-anak.. ceewahhh. Saper yang dah penah bukan Akaun ASD ni erk?..Camner procedure dia erk?..Dengar citer bagus. Yer ker?.Pada yang tak tahu ASD for Amanah Saham Didik yoooo. Dah bersepah duit diorang key dalam beg aku ni.. ke hulu ke hilir bawak... risau gak... tapi dalam risau hampir 2 bulan gak la aku ke hulu ke hilir dok angkut duit diorang. Allaa.. bukan banyak nau pun..... Aku bukan aper..takut terguna kannn... jenuh aku nak mengganti balik. Yang lama pun lom terganti lagi.. nak menambah yang baru?... non ado nya.
 
Ekceli semalam boss aku ader bagi biskut raya hari tu. Stok raya dia hari tu tak habis-habis lagi.. Dia tanya nak ker tak?..aku jawab nak la... apa lagi... rezeki wey.. tapi yang paling penting adalah menjadi 1 kenikmatan bila biskut raya di makan bila time tak raya. Kenapa erk.. sedap dia len macam... naper erk...erkkk?
 
Aku pun tak tahu aper nama kuih ni... tapi memang sedap giler.. walopun dah lama tersimpan.. masih elok lagi.. takder kulat langsung.... Soooo aku panggil kuih ni kuih ulat bulu awet.. boleh tak?
 
 

No comments: