Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, November 26, 2010

Bakal Atlit Negara

Ini budak yang terlebih manja maybe bakal menjadi atlit. Memang dalam perut lagi dia suka buat aksi macam atlit gimnas negara. Sket punya lembut tulang dia. No wonder la sampai sekarang dia takleh jalan lagi. Asal aku ta taih…ta tih dia dah mula cuak. Kalo aku biar jer dia berpaut kat sofa ke kabinet ke..kerusi ke gerenti terketar-ketar kepala lutut dia. Risau gak aku.

Dulu masa pegnen aku memang tak minum susu langsung. Tapi aku harap jadi benda tak elok kat Hadif. Mungkin dia kena ambik masa sket kot. Hafiy dulu pun lambat jugak jalannya..stahun 8 bulan tak silap.



Tapi kalo bab lain memang takder masalah, kalo dapat henphone dia letak kat telinga…gu boy.. dan yang paling menjadi kepakaran dia… suka cari sampah…kutip dan makan..even benda tu sebesar bijik sawi..dia boleh detect tau…. Pastu sengaja plak tu bagi sign kat kita bahawasanya dia telah berjaya mencari dan makan sampah… siap la pastu.. ko masuk tangan digigitnya…. Bukan main ligat lagi nak ngelak orang bukak mulut dia.



Nak lepas tahap ni aku rasa…Ya Ampunnnn.. bila dah lepas 2 tahun aku rasa lega la sket lamanya. Tapi itulah namanya pengorbanan. Dah tugas kita sebagai ibu kan. Tapi ader lagi segelintir manusia yang tak nampak keikhlasan kita dalam membela anak-anak. Diorang ni tahu menilai dari segi luaran saja.

Tak paham aku…….

2 comments:

Ross... said...

alahai comei nyer posing...best nyer masuk blog cik anie..siap ada lagu adira lg..heheh...

aCik Anie said...

atlit la katakan.. kaki siap boleh sentuh kepala