Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, October 25, 2010

Senyap Berisi rupanya....

Sila awasi anak anda.. dan jika tetiba dia senyap...jangan percaya dia takder bual hal aper-aper. Mesti ader udang disebalik mee macam mee yang Hafiy tumpahkan ini.



Macam yang aku citer semalam... aku nak citer pasal aktiviti Hafiy bila aku terlena disisi Hadif seketika. Aku ingat dia senyap elok jer tak mengusik kami dia buat kerja elok like main car ker.. belek buku ker?.. rupanya tidak.. senyap dia senyap berisi



Paling tak boleh blah.. siap dikutip sumer mee tu dia boleh makan balik. Ya ampunn... bukan sket..tapi habis satu pinggan. Hinggakan malam tu aku kasi dia nasik pun dia taknak.. rupanya dia kenyang dengan mee yang dia kutip balik tu. Hafiy.. Hafiy..

kat umah ni dah kurang makanan ke?...

Ader jer kerja yang dia nak buat tau... kat atas tilam aku tu dah jadi tempat parking keter dia dah.. Pantang terusik.. marah ajar.. saajer jer..lagi dia marah lagi aku suka kacau..
Hahahha..padan muka...

No comments: