Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, October 20, 2010

SAMPAI LUNYAI DIGIGIT

Agaknya berapa lama la benda ni berada dalam mulut Hadif. Aku perasan pun benda ni dah hancur/ kecut kat dalam mulut dia. Rasanya besar jugak saiz puzzle ni. Boleh jadi kecut macam ni. Bila masa dia mengutip pun aku tak tahu la.


Tapi aku tak nampak tau mulut dia gerak-gerak budgetnya takder makan apa-apa la.. rupanya dalam diam berisi budak ni. Lepas ni takleh biar dia main sorang diri. Teringat citer budak tercekik bateri AAA tu....kesian betull... Lepas kuar berita pasal ni Ajeed trus kuarkan arahan remote tv kena ader kat atas kabinet tv sepanjang masa.... ambik ko... takleh biar letak kat bawah.. kot Hadif ambik makan....

Yesss Bossss...perintah dijunjungggg....................

No comments: