Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, October 16, 2010

PASANGAN PALING IDEAL 2010

Firstly nak mintak ijin dari tuan punya blog yang aku curik pic ini..(sila refer kat pic). Sekeping jer culik pun. Sajer jer aku nak buat kenangan. Sebab ramai sangat yang kawin lately ni. Maklumla sumer nak kejar 101010. Aku pun macam rugi jer kalo takder koleksi gambar kawin kat blog aku ni. Mana tahu.. boring-boring boleh gak aku godek balik 2-3 tahun lagi….

Antara 6 pasangan yang kawin baru-baru ni.. saper yang korang rasa paling de vanssss…. Paling secocok.. paling ngam..bagai pinang dibelah 2.

Pasangan Dr SMS n Dr Halina ke? Ermmm.. jeles jer tgk kocomelan bini dia… berbaloila..dapat laki plak Jejaka Idaman Semalaya…..


Atau pasangan ini… (Dato Sani- Tauke Bas Sani Ekpress) Bestnya bini dia kan.. dapat Merc sebijik… dah la hantaran 100k.. kayanya tauke bas ni.



Ke yang ni? (Aqasha) – Simple jerk an.. Tapi warna kuning tu cukup memukau mata aku yang tengah mengantuk ni. Kena plak ngan bunga merah menyala. Terbayang pulut kuning plaak.



Eh yang ni pun cantik gak….padan jer..sama-sama muda belia aku tgk… (Bienda). Ensemmmnya laki dia… tang rambut tu macam kiut jer aku nengok….aloloooo…..



Ehhh…yang ni lagi cantik la… (Anak SM Nasimuddin).. sah-sah anak orang kaya… gambar tu pun dah takder gaya orang melayu. Lebih pada ke orangputehan. Baju kawin tak termasuk dalam budget kot.. sebab tu dia berkemban jer..


Eh tak la…. Yang ni paling cantik…( Anak Anuar Ibrahim). Tak pasal-pasal anaknya pun tumpang glemer skali.


Ehhh…cuba tgk yang ni….. padannn jer kan? Senyap-senyap jer kawin.kalo dah jodoh tertulis macam tu…. Mana boleh nak elak…


Tak pun yang ni… anak tauke kosmetik….


Ntahhhhh… bagi aku sumer cantik… Harap-harap diorang sumer ni kekal bahagiala.. jangan plak tak sampai stahun kluar kisah cerai berai plak… Ntah la.. tak tahu la nak kabo pesen ke trend ker artis Malaysia.. macam nak kejar sangat tittle mak J tu…. Ya la… jodoh maut kat tangan tuhan.. tapi kita yang mencorakkan.. setakat masalah kecik tu settle la elok-elok.. takyah nak turun naik mahkamah….
Apehal melalut sampai situ erk...

No comments: