Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, October 14, 2010

NTAH APER-APER LA...

Malam dulu yang lepas aku serah tugas menidurkan si sulung kat babah dia. Aku dah tak larat.. masuk tido awal.. asalnya nak tidurkan adik... aku dulu yang tertido...



Pagi besoknya sedar nak gi kerja.... Si sulung pakai seluar 2 lapis. Inilah hasilnya bila babah dia yang jaga anak. Sumer bendar adalah halal baginya...

Ko nak sepah mainan.. ?
sepahhhhhh..besok ibu kutip balik..


Ko nak kirai kain baju.....?
Kirai.... nanti ibu lipat balikkkk..... ibu kan rajin.. sebab tu la kalo tak penuh 2 bakul ibu tak lipat.. saja je ibu letak depan tv kot ader insan berhati mulia nak nolong ibu.. tapi hareeeeeeeeeeemmm
Ibu gak lah yang lipatnya....

Ko nak makan sepah-sepah depan tv....?
Makanla.... nanti nasik berterabur atas karpet tu tunggu hujung minggula.. baru ibu terhegeh-hegeh kuar jemur kasi kena matahari..biar kembali gebu...


Tapi takper la.. itukan tugas ibu...




Apa guna ibu jadi ibu kalo ibu malas nak buat sumer tu......



Paling idak pun ibu akan membebel pun kat sini jer pun... blog ibu.. tempat ibu meluah segala apa benda yang tak terluah... Baru paler hotak ibu ni kembali ringan....huhhh.. ibu penat la.. mau tidooooo zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Entry penuh perasaannnn..... Jadi sila baca dengan penuh perasaan...
:)

No comments: