Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, October 30, 2010

Kretipnya Anak Aku.

Ini kerja bila dia dah boring main keter… habis sumer penyepit baju aku dia kutip. Sebab rambut tu panjang sangat la..sampai dapat sepit satu persatu. Pastu bila aku suruh telek muka dia kat cermin.. bantai gelak la.. Ingat rupa dia cantik kot bila 1 kepala dia sepit dengan penyepit baju.


Hari tu kan dia ada nampak gunting..terus dia mintak nak suruh guntingkan rambut dia. Pelik kan… budak lain bukan main susah lagi kalo nak potong rambut. Dia?.. siap offerkan diri lagi… paksa babah dia gunting rambut tengah-tengah buta.

Sooo..terpaksalah babahnya berdrama sket..konon-konon gunting la. Walhal… kena rambut pun idakkk….Kesian kan?.. senangnya dia tertipu. Janji ader aksi tengah potong ambik..settle segala masalah.


Ingat hujung minggu ni nak ajak Ajeed pi salon la. Nak potong rambut aku..panjang sangat dahh.. boleh potong rambut Hafiy skali. Sepatutnya hujung minggu ni dia gi mancing laut dalam..ngan geng dia la… (kena tinggal lagi)… Tapi kena cancel plak..katanya sebab laut tengah bergeloraa. Hahhaha..kesian.. lastly mancing kat kolam jer… huhu.. padan muka….

No comments: