Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, October 31, 2010

Hebat Tak?

Firstly nak ucapkan setinggi tahniah buat pasukan Kelantan kerana tahun ni berjaya bawak balik piala malaysia ke bumi Cik Sit Wan Kembang. Nampaknya tahun ni KAFA berjaya mengubah sejarah dengan kemenangan ini. Kalo dulu dah berapa kali mencipta sejarah..tapi kali ni lain plak..sejarah telah diubah.... Ermm tahniah The Red Warrior.

Ekceli acik bukan nak citer pasal Piala Malaysia, tapi acik nak citer pasal En Suami acik yan pegi mancing malam tadi.. tinggal kami bertiga malam tadi kat umah..buat julung kalinya.....tapi yang acik heran dia tak bawak balik ikan.....tapi tetap hebat bila... dia bawak balik .......
Kepah (tak reti la nak masak macam mana... keras smacam jer...)


& kerang (ermmm rebus pun sodapppp)


Eh.....rasa konpius plak acik ni.. dia pegi mancing kat mana sebenarnya ni..? Takkan sekor ikan pun tak kena....

Heyyy...think positive okkkkk?

No comments: