Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, October 15, 2010

HADIF LAGI

Kan hari tu aku ada citer pasal Hadif demam kan.. pasal gi klinik doc bagi gas kan..kan..kan..ingat takkkkk?...sebab dah macam nak asma plak.... Rupanya dekat seminggu gak la dia demam.. dah risau la weyyyy.. yer la.. mana tahu kot ader kuman denggi ker...



Sooooo hari ke-6 tu aku cuti lagi .. kali ni bukan gi klinik swasta.. tapi gi krajaan plak. Korang pun paham kan..kalo krajaan... memang banyak masa la habisnya itu dah 1....1 hal lagi ko tak kan dapat ubat kalo ko tak masuk 2-3-4 bilik . Biasala.... tu memang dah jadi trademark spital krajaan.Tapi pada aku ubat krajaan lagi elok la...banding ngan ubat swasta.. pada aku la..

Masa kat klinik tu misi suh ambik darah terus... kot ader denggii.. yerla sekarang ni denggi kuat sangat kat area umah aku... black area la... ada jer kes baru.... takut la.. tu sebab la sekarang kalo demam lebih 3 hari gerenti kena ambik darah. alhamdulillah... Hadif demam bukan sebab denggi.. ader jangkitan kuman sket...

Sooo...aku balik dengan leganya... Tapi masa kat klinik tu kan.. nasib baik la Ajeed perasan... selamba jer aku tinggal mykid hadif kat meja menulis....Apala.. nyanyuk betul aku ni.. nasib baik dia perasan.. kalo tak sia-sia jer ader budak lain pakai mykid si hadif.. careless...

Bila jumpa doc krajaan baru hilang sket risau aku.... rupanya dia demam tu sebab ader benda baru yang dia nak belajar..... Huhh ader anak 2 pun tak reti-reti lagi... ermmm.. bukan tak reti...terlupa seketika..hehe..

No comments: