Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Sunday, October 24, 2010

Fuhhh..Layannnn...

Layan gambar Hafiy yang tengah syokkk dipangkuan ibunya...



Aktiviti yang paling digemari bila ibunya cuti. Tapi tu sumer lakonan dia semata-mata. Dah puas korek telinga aku ingat dia nak tido... yesssssss boleh berblogging.. tapi hampesss... kejap jer dia lalok.. pastu ligat kemain macam gasing..Dan terjadilah jugak benda yang tak diingini.

Nanti besok aku citer aktiviti yang dia lakukan bila aku tertido sejenak dalam bilik. Sungguh menduga iman dan menaikkan amarah ku. Tapi nasib baik kau anak Hafiy.. kalo aku ni ibu tiri...ntahhhh la..... (kata ibu tiri kejam)... Tapi takkan sebab benda kecik pun ko nak dera anak tiri... gempak jer tu.. takkan sumer ibu tiri kejam. Ada lagi ke ibu tiri yang kejam zaman sekarang.. mungkin dah pupus kot.. kalo ader un dalam sinetron jer kan?...

ok la.. Hadif tgh sibuk ketuk-ketuk lappy n..rosak jugak benda ni nanti.

No comments: