Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, October 26, 2010

Ayam Tergolek

Saper-saper yang tinggal area Bangi, Kajang ni kalo beli ayam golek kat tempat lain selain dari depan restoran belauk seksyen 7 adalah satu kerugian yang besar. Betulllllll... (promote ni).

Semalam otw gi farmasi singgah beli ayam golek ni. Plan asalnya bukan nak makan ayam golek. Tapi bila dah terlalu kat situ..beli lah.. rugi weyyy...lagipun tinggal 3-4 ekor jer lagi.


Ajeed : Ayam golek 1
Abg Ayam golek : Abang biasa beli ker?
Ajeed : Biasa... bulan poser hari tu ader beli...
Abg Ayam golek : Patutla abg tak tanya harga.. org yang tak biasa beli bila saya cakap rm18 sekor terkejut...diorang cakap mahal..tapi dia tak rasa lagi ayamnya. Takperla.. saya bagi diskaun singgit
Ajeed : Terima kasih ya...

Hahhaha.. dapat diskaun singgit.. takperla sket pun .. janji diskaun.

Saper yang blom cuba elok cuba sekarang. Tak rugi.. aku gerenti lepas ni korang nak lagi.. pastu nak lagi.... n nak nak nakkkkk lagi. Rempah dia memang terasa sampai ketulang hitam la... rasa nak mamah sampai hancur tulang tu..sayang nak buang... nasib baiklah tulang tu takleh hancur..kalo tulang tu boleh hancur mau aku telan ngan tulang-tulang skali.(melampau). Aku rasa la dia perap lama kot..bermalam-malam..sebab rempah ratus dia memang terasa la.

Tapi siyess gu... gua tak tipu... memang ayam golek terbaik pernah gua rasa.

No comments: