Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, September 27, 2010

Fadan Muka



Ekceli bermula dari hari ini Facebook.com sudah tidak boleh diaccess dengan jayanya kat sini. Agaknya dah kena block kot. Tapi takper ... aku ader cara tersendiri untuk jawab komen kat FB tu. Ok jugak FB kena block. At least ader gak entry kat block aku nih..mua..haha.. Nampak sangat ketandusan idea kan? Ok 1 by 1 aku jawab yer. 1st dari entry pasal MIL aku datang beraya tuh.

Wan Azlinda wrote:
"FIL & MIL ni berpisah ker long"
Tak la Kak Ngah... yang datang tu akak mak mertua saya. Dia 2 bradik jer yang ader skarang.

Fadilah wrote:
"FIL n MIL tu gpo??tak pehe.."
Kak Ngah dah tulun jawab utk aku.. mu nigak.. payoh nakat sgoti la.. Lembbsss

Wan Azlinda wrote:
"FIL-father in law . MIL -mother in law la dik long"
Betul sangat-sangat la tu Kak Ngah wey.. TQ tulun jawab

Fadilah wrote:
"oo,,,sbb kaklong ni dia suko buat bahasa dia sndiri..tnggal nak bukak pustako sndiri lgila..."
Hehhe.. mu tu ho out of date nyo.. ore duk KB mu duk machang lagi....

Wan Azlinda wrote:
"hahaha"
Hahahha la jugak deh...

2nd nak jawab pasal entry Salah The Paham

MarGina wrote:
"benar teramat benar tu kak long...cth: mek ore diabetes thp tinggi jugak la...tak pandai adjust insulin sdri unless anak2 tgokkan..kesan diab ni salah satunya adalah nyanyuk n ngantuk...lau ank2 silap paham....maunyer terasa ati ngn kenyanyukan dia tu...sdgkan tu dah penyakit dia..untuk uji anak2.."
Yo lo.. tak tahu la plak mek dia kena diabetis tahap tuh....ermmm.. gitula... kita pun kan rasa jugak gitu.. elok la kalu dah paham.. takder la jenuh nak ambik hati jer...nanti dia plak hok trasa hati.

Ok..itu jer.....

Pengumuman...
Pic kamera kak cik hari tu dah ada ni..semua comel-comel blake... nak tag kat FB tak boleh la plak... kalo buat entry kat blog jer ok tak?.. kalau nak tgk la...

No comments: