Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, September 21, 2010

DAH NAMANYA BUDAK

Weekand lepas mak aku turun KL. Hantar Cik Sue balik sarawak. Alang-alang turun sini adalah menjadi perkara yang luar biasa kalo tak menyinggah dan tido barang semalam 2 umah anak sulung dia ni a.k.a aku la tue. Siap paksa Ila skali suh tido lepak-lepak and gossip-gosip kat umah aku. Best wooo…walau hanya bertiga.
Anak-anak takyah citer la.. memang perangai dah tak boleh dibendung lagi.. budak…lagi kita larang lagi tu dia nak buat. Barang yang kita tak kasi main..barang tu jugak yang dia nak.. very the felik la. Sudahnya..mainnnnn jer..ambik-ammmbikkk…punggah—punggahhhh..makan..makannn…hahhh jilat-jilat.


Huhhhhh…
Hafiy jadik kepaala… sarah aqil tukang ikut. Yang selalu jadi mangsa si Sarah la.. kan dia jer yang popuan.. lain tu lelaki. Hafiy pun satu perangai pelik la asal nampak budak popuan dia cukup anti..ntah pesal aku pun tak tau. Dia punya jeling tak hinggatttt…. Sket-sket nak menjeling..kesian si sarah..tapi dalam dalam kena buli ngan Hafiy nak gak dia berkawan… Yang jadi tambah pelik kalo dengan Aqill…elok jer main… Mainan pun sumer kongsi main ngan Aqil..cuba sarah yang sentuh mainan dia singgah la penumbuk kat muka sat lagi…..Dah namanya budak kan…



Yang paling tak boleh blah bila Hafiy jilat garam..budak berdua ni pun siap mengikut jugak.Garam plak bukan yang kosong tu..yang dah lumur kat ikan sama kunyit tu.. heran aku cukup suka Hafiy jilat bendalah ni.

Kuat sungguh aura nakal Hafiy ni kat budak berdua tu. Yer la..saper lagi depa nak main… alih-alih jumpa muka sama..Hafiy Sarah aqil.. Hadif lom join lagi.. Kesian la kat Hadif kalu aku biar masuk geng budak suka jilat garam ni… jadi la mangsa buli baru…. Sebab dia paling kecik.. nak melawan tak reti…. Golek sana kena pijak kat sana.. golek sini plak..kena pijak kat sini plak. Eloknya kurung budak bertiga tu dalam bilik. Selamat…..

Tapi benda lain plak yang diorang godek…. Haiiiiiiii… ponet Cek Long tau….


No comments: