Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, August 5, 2010

PAGI-PAGI DAH BUAT HAL

Perasan tak sejak pindah umah ni aku takder entry bergambar. Sebenarnya gambar ader ambik.. tapi misi mencari benda tersembunyi masih lom habis lagi.. Ntah mana aku simpan thumdrive..hari tu letaknya atas peti ais.. mana dicampaknya pun aku tak tahu…

Pagi tadi selongkar punya selongkar… jumpa gak la…..
Dan hasilnya masa aku sibuk menyelongkar barang tersembunyi…..

Ini dia….



Dia pun sibuk main Downy aku.. 1 botol Downy yang baru dibeli…diulangi sekali lagi… baru dibeli…. Yilekkkkkk..kan benda tu pekat kan…sayang tauuuuu….. pepagi lagi aku membebel sorang-sorang….



Ishhhh Hadif niiiiiiiii………….
Awak takleh salahkan Hadif…..awak tutup tak rapat tu pesallll?


Dannnnnnnn………. Seperti biasa….. aku jugak yang terkena. Manalah aku tahu dia boleh merayap sampai situ. Aku budget pun paling tidak dia ketuk-ketuk jer botol tu… takder la sampai tuang botol tu sekali…nasib baik dia tak tepuk tepuk jilat-jilat skali.

Takperla.. kita beli yang lain yooooooo… takper..takper… ibu leh sabar lagi ni….. (sambil urut dada)…istigfar skali yo…sabor sabor….

No comments: