Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, August 31, 2010

KIBARKAN

“Kibarkan Jalur Gemilang”
Firstly nak ambik kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan malaysia yang ke 53.


Patut diberi pujian buat my MIL…. Kerana menyahut seruan kerajaan untuk mengibarkan jalur gemilang . Korang setuju tak kalo aku cakap golongan veteran lebih bersifat nasionalisme daripada kita golongan muda.
Ada gak golongan muda yang mempamerkan semangat sedemikian tapi sikitttt jer..yang lebihnya hanya ke arah politik semata-semata. Opssssss...masuk isu politik plak. Tak bleh nak komen banyak-banyak...

Tukar citer lain la. Ermmmm....minggu lepas balik Klang. Ya ampun… panazz giler cuaca kat Klang ni haaa….. lagi membahang dari Kajang.. mungkin sebab dekat ngan laut kott…respect ngan pakcik sebelah umah ni… tengah hari buta kuar umah tak berbaju plak tu.semata-mata nak gantung bendera kat depan umah dia.


Baru lepas balik dari beli bendera yer pakcik………

No comments: