Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, August 18, 2010

HABIS DAH

Ingat tak minggu lepas aku ada beli tart nenas.Rasanya aku sorang jer makan tart nenas. Orang lain macam tak berminat sangat. Aku dah agak..setakat 25 biji aku sorang jer yang hadap. Terpaksa la aku konker sorang-sorang..kan tak habis membazit plak. Ek eleh..padahal lagi aku suka. Takder saingan kan?



Agaknya hujan lagi tak hari ni. Saetakat jam ni takder hujan lagi.... "Jom la wak pi PARAM cari roti john"...Dah terbayang-bayang kat tekak nak makan roti yang nama John itu.

Kalo ikutkan hati nak jer order lagi tart nenas tu. Tapi sabar…. Jangan jadikan makanan sebagai kapten kita sekarang (ayat dipinjam dari MLA). Napsu napsi bulan poser ni lenmacam sket. Sooooo takyah la jadi kroni pada si napsu tadi.. Lagipun raya kan dah nak dekat. So aper salahnya ko sabar sket Cik Anie.

ASSOBRUMINALIMAAN.

Selamat Berbuka… Mau pulang cari Roti nama John…..

No comments: