Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, August 10, 2010

DISAAT INI........

Aku teringin sangat nak balik kampung...mahu bermewah-mewahan menikmati



Buah duku..dokong.. alaa..petik jer..tak tinggi mana.. ko nak ambik pakai mulut pun boleh.




Buah doyan..of coz.... macam-macam petern ader.... kucing tidur.ermmmm...kucing aper lagi.... terlintas nak makan yang isinya kuning kunyit.... tinggggg...... petang kang luruh la.




Rambutan..empppp... nak yang merah..kuning ... kacuk...sumer ader...






Salak yang paling best.. kerjanya berbuahhhhh jer... takder musim.... tapi tukar-tukar la... pokok ni berbuah... kan habis pokok ni pokok tu plak....


Takyah nak beli-beli kalo kat kampung..kat sini sumernya dibeli.. rambutan kalo setakat 2 kilo sekali hadap jer... doyan plak..sebijik..buat kempunan jer.. duku..dokong...setakat sekilo celah gigi aku jer...


Tapiiii...sumer tu tinggal janji.... janji asal nak balik bulan 5..tunda bulan 6.... tak jadi plak bulan 6....bulan 7 plak.. bulan 7 kebetulan plak mak aku datang sini. Akhirnya tunda sampai raya..


Gamaknya .... raya ni jer boleh menikmati Buahan segar dari ladang bersama ke2 orang tua dan adik beradik ku.


Psttt : Sumer gambar kat atas adalah dicilok dari entry tahun lepas punyo...

No comments: