Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, July 21, 2010

SILAP PERKIRAAN

Ahad lepas kat Taska Hafiy ada acara sukan tahunan. Cikgu sana dah siap bagi surat rasmi lagi... datenya bila..lokasi kat mana...pukul brapa.. siap derma 10 hinggit lagi mintak... so aku pun ..yer la..lama lagi kan..buat derk jerla.. surat pun ntah mana aku simpan...



Ajeed dah tanya.. kul brapa start.. konfiden jer aku cakap kul 9 pagi.. ok la kan.. pagi la tu. Malam tu siap beli baju baru lagi untuk Hadif konon nak masuk Baby Comel...



Last-last baby comel ntah ke mana.. sukan ntah mana... kami sampai dekat pukul 10... budak sumer dah nak terima hadiah... tapi sempat lagi la register Hadif masuk Pertandingan Baby Comel. Hafiy plak join acara berebut gula-gula.. hahhh elok la..tambah rongak la gigi...

Tapi hampes sehampes hampesnya.. dia boleh nangis tgk ramai sangat budak nak rebut gula-gula.. jakun betul... muka jer brutall..tapi penakut... Ajeed siap angkat dia nak letak tgh-tengah..tetiba dia boleh meraung.. sudahnya sebijik pun tak dapat... sempat la Ajeed sambar 4 bijik.. harap Hafiy takdernya. Aku tgk budak lain selambanya jer... dengan bapak budak sekali yang excited.. bapak yang lebih..anak masing-masing coooolllll....rilex jer...

Ok la.. takperla tak dapat gula-gula..takyah aku nak risau pasal gigi Hafiy.. Cerita Hadif plak..Konon nak join la Baby Comel Punya contest.. Tapi takde rejeki Hadif la. Ramai lagi baby yang comel-comel..cite-cute hari tu..




Pengadil tu tak nampak la kehenseman adik... takperla..nanti kalo ader Pertandingan Baby Comel bersama puting..gerenti adik menang yooooo...



Kemain lagi beli tight cantik-cantik.. tapi tak menang.. kecian Hadif..bukan main yenkie lagi seluarnya... tapi tal dapat... Takpela bebeh.. Adik tetap Juara Puting di hati Ibu..cewahhhh.....



Peaceeee.......Sekian Dari Hero Puting..dulu gelaran untuk Hafiy.. dia dah turun takhta..adik dia plak yang ambik.. tu pun tak nak puting sebab hari tu makan koko crunch.. kan benda alah tu...melekat coklat gitu... lom habis makan trus ngap puting.. nampak sangatlah coklat tu melekat kat puting.. apa lagi trus tak nak la.. syukur.. terima kasih koko krunch..

Ending yang jauh menyimpang.....hehe

No comments: