Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, July 27, 2010

PLAN BAIK PUNYA

Dah jadi rutin dah..... asal tiba jer jumaat.. datang la idea nak makan tu ,… nak makan ini.
Kali ni beras pulut, gula melaka, daun pandan … sumer di sponsar…Aku tukang buat jer…. Bahan utamanya Sotong juga telah disponsar oleh 2 orang dermawan yang baik hati. Aku pulak sponsar aper erkkkk…. Ntah la.. mana yang kurang tu aku tambah jer la….dannnn Tukang masaknya.. saper lagi… Tukang masak terbaik Alaf 21..uhuk..uhukkk..



Akceli..aku pun bukan expert sangat.. tapi ntahlah.. diorang suruh aku yang masak… aku pun tak pasti ..apa yang bakal terjadi….macam la aku reti sangat… tapi Yakin Boleh la…. Wait n see jo la yo…….

Kalo tuan bijak bistari.. cubalah teka kitorang nak makan apa Jumaat ni…

No comments: