Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, July 16, 2010

LUPA….



Dah seminggu pic ni terperap kat folder. Baru perasan..rupanya belom dipublish lagi. Ahad lepas kendurinya… Tauke Kambing ni jangan main-main.....… Lauk hari tu pun ada lauk kambing. Sedapppp..sampai hancur dikerjakan…Tapi masih sedap.. rupanya saja yang kurang enak dipandangan.. Tapi wallllahhhhh…sedap..takder bau langsung.

Neway.. Selamat Pengantin Baru buat pengantin lahh.. Moga bahagia hingga ke anak cucu.
Bila tengok dia …ingat kenangan zaman bercinta ngan Ajeed.. Masa tu Dinner kat KL… (Company punya).. balik tu Ajeed & pengantin ni lah yang tukang jemputnya.... masa tu aku lom kenal dgn si pengantin ni…..

Jid.. Jid (panggilan kenkawan Ajeed)…Jid awekkkk..laaaaa….
Cehhh..ko ni.. tu awek aku la…..
Laaaa…aku ingat awek mana……


Tersalah usha awek member rupanya…..

Bila tengok masa kenduri hari tu.. ya allahhh.. kurusnya.. kesian dia sakit ke?

“Bukan dia yang sakit.. kambing dia yang sakit…”

Aiii..tuannya pun terlibat sama ke…..

“ Kurang tido la.. dah kambing sakit….”

Bukan senang bela binatang ni..banyak perkara yang perlu dikorbankan..... memang betul...hasilnya lumayan....tapi masa kita.... memang 24 jam la kena pantau...

Macamla aku penah bela binatang... tapi kalo difikirkan dari segi logika kan...memang takder masa untuk diri sendiri..kecuali kita ader ramai pekerja yang tolong jaga...

Betul tak Kak Ngah......

No comments: