Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, July 8, 2010

D.I.Y (Nutrimetic Peel Off Mask)

Sajer sembang-sembang ngan member pasal kecantikan ni.. biasala…wanita..mau aje kelihatan cantik dan cuba untuk jadi cantik. Itulah hakikatnya… Saper yang tak nak muka cantik licin gebu gebas ni… Cuma aku ni lain sket dari perempuan-perempuan lain … ada yang sanggup berhabisan untuk nampak cantik.. tapi aku … nak cantik..tapi sket punya berkira nak beli krim itu ini… pastu sibuk la nak menanya…

Ehh..ko pakai aper erk.. muka licin jer…..
Aku pakai 'tuttttttt'…….

Ehhkan hari tu kuar paper pasal krim dia yang terlebih bahan kimia tu…. Tapi …..mahal juga erk…

Abihhh kalo dah berkira macam ni camni nak kelihatan cantik……nak beli yang mahal-mahal tak tercapai dek akalku plak
Semalam member aku siap bawa produk Nutri Metic lagi.. konon nak demonstrasi la..nak buang black n whitehead ni….aku pun apa lagi … cuba la.. benda free…sapula setebal mungkin kat hidung..Buat kerjanya masa rehat..tak sempat nak kering.. boss dah masuk….. gelabah “bewok” la………



Tapi “nasi” kat dalam hidung aku sket punya degil la.. tak mo kuar..2 kali pakai..takder kuar pun…tapi kalo tengok ngan mata kasar banyak plak kat atas hidung ni.. ke dia yang blom matang lagi…yang putih kuar la halus-halus……kawan tu tak puas hati.. dia plak cuba..memangggg heran… ya ampunnnn…baanyak giler.. nampak sangat kalo tgk macam tu pun.. kalo bawah microscope besarkan 30X..lagila nampak.. geli geleman plak aku tengok.. macam tunggul kayu yang nak reput…



Siap tengok bawah Microscope lagi untuk dapatkan bukti…

Soooo aku rasa benda macam ni buat sendiri kat umah sambil jaga anak pun boleh.. takyah nak spend banyak masa pegi spa bagai utk facial muka…takyahla membazir.. kuar duit 11 henggit dah dapat 2…. kalo aku terlebih duit dan masa mungkin pegi jugak kot… huhu…

No comments: