Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, July 12, 2010

CUBA YG NI PLAK

Hari tu cuba yang Nutrimetics.( Peel Off Mask)... minggu lepas aku cuba yang ni plak.. Cosway punya...Hitam yang Cosway ni...



Kalau nak compare 2 ni.. aku pilih NM la... 1 sebabnya... bila pakai dia rasa macammm sejukk jerrr...... 1 lagi sebab aku takut anak aku mimpi ngeri bila tgk ibu dia berubah wajah...



Transform jadi Makhluk Jahat dalam Kesatria Baja Hitam...Tapi nasib baik aku pakai kat hidung jer.. kalo seluruh muka.... tak tahula apa jadi...

Kesannya mungkin sama kot.. aderla kuar benda alah yang macam nasik tu...kecik kecik... tapi aku tak tahan bau dia la Cosway ni... pening sangat..bergelagak dalam perut aku.. mungkin sebab perut kosong kot.. tu sebab rasa pening... tapi yang NM... memang best.. sejukkk jer...

Nak tau cuba la.... tapi kalo guna putih telor pun ok gak..saper rajin.. kalo rasa malas naik main dengan telor-telor ni elok beli ni jer... cepat... tapi kesannya telor putih lagi power kot...

Sabtu lepas Hafiy sibuk nak try.. aku calit sket kat muka dia.. tak puas hati..dia sendiri yang picit...banyak kuar..sampai membazir.. terpaksa lah 2 kali aku pakai mask hari tu... aku tambah sket kat muka dia..kasi tebal... menggelupur bila aku nak cuci balik.. huuuhh padan muka.. ingat barang mainan aper...

Yang tak tahan dah la suka suki nak pakai kat muka dia... siap bila jilattt lagi..ingat aiskrim aper....

Sooo moral of the story.. pakai la mask ni bila anak anda tidorrr.... ataupun senyep-senyap tempek kat dalam bilik.. nescaya.. selamatlah anak anda dari memakan benda pelik ini....hohoho...

No comments: