Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, June 30, 2010

DISENTUH & TERSENTUH

Uollss penah tengok Halaqah Sentuhan Qalbu tak?..memang menyentuh kalbu setiap episod yang ditayang… malam tadi masuk minggu ke-3 rancangan ini bersiaran.

Topik malam tadi pasal Ikon… Sungguh menyentuh kalbu sebab sebelum ni bila tanya saper ikon kamu… mesti Si Polan A.. Si Polan B.. tapi tak pernah pun kita terpikir untuk jadikan Nabi kita sebagai Ikon sepanjang zaman. Apa kata kita sumer ubah ikon kita… nak takkk?

Sebenarnya ader citer pasal sentuh tersentuh ni.. aku ni biasa la.. mudah sangat tersentuh hati.kalo dulu-dulu siap nangis dalam tido kalo kena marah ngan mak aku… pastu siap mimpi dia lari..alaa..mcm citer batu belah batu bertangkup…Masa ngandung Hafiy pun gitu gak.. selalu sangat menangis dalam tido.. tu sebab sekarang pesen tu Hafiy yang kena..terkenan kot.. Nasib baik Hadif takder

Biasala anak sulung orang kata sensitip.. memang yer pun.. aku akuiii sesangat. Macam malam tadi… kuarla sket air mata masa tgk motivater tu bercerita…bukan sket..banyak.. itu Ajeed tak heran.. mmg patut rasa insap pun.. tapi yang dia heran bila Ila Damia tersingkir masa Semi final tu.. mencurah-curah air mata keluar masa part dia peluk ngan abang dia tuh..(Feeling baikkkkk punya)

Sekali Ajeed bersuara…

“Awak ni pesal.. tgk Mentor pun menangis…saya yang susah payah cari duit pun awak tak sedih..”

Huhhh..ambik ko..sebijikkk…gedebushhh atas muka….aduiiiiiiiiiiii.

Terus lap air mata…

“Nangis jugak..tapi dalam hati.. awak tak nampak”….(ayat bela diri)

No comments: