Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, June 3, 2010

TERCAPAI HAJAT



Cehh.. mengidam.... gayanya lebih dari ibu mengandung. Sebab tu En Somi aku tak heran kalo aku cakap ngidam nak makan itu ini.. memang dah tebiat aku..nak makan..jam tu gak.. nak beli baju..jam tu jgk....nak gunting rambut..jam-jam tu gakkk..tak menyabor.... nak balik kampunggggggg.......... (tiada kompromiiiiiiiiiiii- gaya Mr Potato okkk)

Malam tadi dapatla makan.. tapi pic tu bukan satey kat Sup Urat Ketin.... itu satay aku pinjam dari En Google jer.
Bagi aku .. the best satay in town... kat sini la...

Hari tu aku rekmen kat member aku... marah betul dia kat aku... dia cakap tak sedap

"apala kak anie.. rekmen tak kena tempat.. sedap Haji Samurii lagi"

" Macam tak masak daging dia"

Ye la.. lain orang lain citarasa.. lain manusia lain anak tekaknya... ayah aku pun cakap sedap apa..... semalam dia cu... daging dia lembut sangat....boleh dia cakap tak masak.. maybe sebab daging lembut sangat.. tu sebab dia geli nak telan kot...

Aku...???? telan sajorkkkkkkkkk............

No comments: