Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, June 4, 2010

RUMAH a.k.a TADIKA

Semalam balik dari pasar malam menyinggah kejap kat Pustaka Rakyat kat Bangi. Nak tambah koleksi Hafiy. ABC dah ada..123...Alif Ba Ta... pasal animal dan transport 1 lagi.. tapi dalam banyak-banyak dia paling suker yang transport tu la.....



Kejap kan... ini aper bu... ini...ini..... kalo takder jawapan... kan ini aper?..ini aper bu... sampailaa kita menjawabnya..gitula pesen anak aku.

Pasal transport tu dia dah khatam.. sebut aper dia boleh tunjuk.... cuma bab dia nak menyebut sdiri tu susah sket.. yang hujung-hujung jer kedengaran jelas.

Sket lagi umah aku jadi Tadika la... pasni nak beli kusi meja plak..hehe.. baru real punya tadika.. white board skali.


No comments: