Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, May 4, 2010

SEMUA DALAM SATU….

Wahhhh.. hari ni baru berkesempatan nak jenguk blog kesayanganku ini… winduuuuuu….Inilah dunia aku..diari hidupku..

Mula skali dengan citer pasal balik kampung umah MIL. Setelah sekian lama ditunda maka sabtu lepas jadi jugak weolss balik klang. Dah merajuk tahap dewa en somi.. maklum la kampung dia kan.. kalu kampung puan isteri mau tahap Dewanngaa,…. Hohohoh…gelak setan ……(jom gelak ramai-ramai)

Rancangnya nak balik Ahad.. ehh tak jadi plak. .. ada pra test (QTI)..so akuu pun pujukla.. takper kita balik sabtu … malam tu lepas tgk Knigt Rider kita balik Kajang.. tak yah..tidooo… dah… tersentap plak.. tapi dia setuju jer… sooo ok la..setuju balik malam..lalallalala… hepy la konon..takyah tido sana… alih alih… sampai waktu lain plak citer…

Kita balik besok jer la yer (…sayang … daling bagai sumer kuar la)
Besok pepagi lagi kita gerak…


Allaaaa… baju takder..spender selai jer bawak..selai sepinggang ni… budak-budak pun 3 helai jer saya bawak pampers..
(macam-macam alasan kuar la.)

Takper..nanti saya kuar beli kejap.. (dan-dan tu jugak nak pi beli… kalo time aku suruh pi kedai bukan main liat)
Awak pakai baju saya…


Huuuuuhhhh…. (mula buat muka).. setuju pun idak.. bangkang pun idak….


Dah… buat kerja jap…..
Akan bersambung……….

No comments: