Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, May 4, 2010

SEMUA DALAM SATU…. (Part 2)

Ok..sambung balik citer pasal balik umah MIL aku sabtu lepas…
Ahad pagi ..janji manisnya pepagi lagi nak balik..cehh ..kunun.. paagi aper…..?…kul 10 baru gerak. Biasala cuti sambung tido adalah shorgaaaa di hati kita..kan?…

Sampai Shah Alam Cikgu sekolah memandu aku call..

Anie kat ner ni.. saya datang ambik sekarang bolih?

Tak bolehla..saya baru kuar umah ni.. cikgu dtg kejap lagi boleh…

Pun bolehhhhh..


Dah sampai umah… aku mesej dia..
Hampessss…tunda ke petang plak….Petang tu dapat call dari dia…

Anie tak boleh la ini hari.. jadual penuh..org ramai sgt buat QTI hari ni

Laaa..penuh la plak.. camner ni..

Besok boleh tak…

Besok..ermmm takleh… kena hantar anak gi klinik…


Habis tu bila boleh..?…

Ermm..boleh la kot.. buat test tu kejap jer kan..petang tu hantar Hadif klinik.. ok la…

Dalam hati aku Ya allah…menyampahnya aku dengan si pendek ni .selalu mcm ni.. takder perangcangan yang teliti.. igt aku tokey besar ker..takyah nak kerja.. nasib baik kebetulan aku kena hantar Hadif cucuk 6 bulan… kalo tak..ntah bila boleh buat QTI tu…

No comments: