Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, May 17, 2010

LELONG

Ingat lagi tak pasal kasut ini… Ekceli Acik Anie pakai kasut ini sekali jer.. Hari tu masa beli elok jer rasa.. Ye la try kejap jer kan.. dah pakai lama sket rasa len macam.. ketattttt sgt.. rasa lemas..takleh napas Acik Anie pakai kasut ni. Sekarang tersadai kat dalam umah…


Kali pertaama….

“ Apa jadi ngan kasut awak ni.. takder pakai pun…..”
“Ketatla…”


Kali kedua

“ Kena bakar api jugak kasut ni”
“Jangan la wak.. bukan taknak pakai..sedap pakai lembut jer tapak dia..tapi ketat sgt la…saya nak jual la”


Sooooo sebelum kasut ni dibakar…ader saper-saper yang nak beli…?
Murah-murah sajer…. RM 15 henggit OK?
Saper nak sila tinggal jejak kat komen box….

2 comments:

wHite Salju said...

kak saiz kasut tu bape? ct mcm nk jerk...

Cik Anie said...

saiz 7..nanti aka bawak