Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, May 31, 2010

HARI TUAKU

Uolls penah bayangkan tak macam mana rupa kita di hari tua.. cuba bayangkan rupa hari tua kita 20 tahun akan datang....



Hahahhahaha.......... inilah rupa Acik Anie di hari tua besok.. masa ni mungkin dah jadi nenek.. atau mungkin aku bersendirian tanpa suami tercinta...anak-anak yang tersayang adakah mereka meninggati diiriku... atau mungkin.. ahhhhhh .....naper aku nak pikir negative,..... positif okkkkkk..........



Saper yang nak tgk wajah mereka di hari tua... boleh rujuk kat sini.....http://www.in20years.com/

Tua mengejar..pasti tiba saatnya... akan datanglah kepada kita.. takyah ko nak suntik situ sini...kan jadi tin milo..kemek sana sana... biarlah proces ini datang secara natural...bak kata orang natural beauty...tua pun beauty kan...muahhahahhahahha.........puji la............ hohoho...

No comments: