Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, May 26, 2010

2 HARI 1 MALAM

Yihaa aku cuti.... tapi bukan kat hotel ker resort ker... tapi kat Spital Kajang...2 hari 1 malam aku bermalam "bercuti" bersama Hafiy dan nurse serta doc yang baik hati kat Hospital Kajang.



Orang cakapla Hospital Kajang teruk................. yer ker.. tapi aku rasa tak pun... Tapi mungkin jugak tak berlaku kat aku.. mungkin jadi pada orang lain. Apapun jutaan terima kasih pada mereka yang terlibat... dari Taska sampailah ke Hospital.

Kenapa aku bermalam kat sini erkkk?.. kejadian yang tak di sangka-sangka telah berlaku.. dan aku pun tak jangka semua ini terjadi kat Hafiy....sebab sejarah keturunan aku dan Ajeed takder pun penah kena mcm ni....... selama ni aku dgr citer pasal anak orang lain yang kena. bila jadi kat anak sendiri..... ohhh my godddddddddd.................


Sedihhhh bebbbbbbbbb............................

Sooo hari ini aku masih lagi bercuti.. risau plak nak tinggalkan dia kat Taska.. besok mungkin kerja.. so tawakkal jer la..moga dia dah betul-betul sembuh.

Citer bergambar nanti tunggu next entry... dari bilik kecemasan sampaila ke Ward 7 katil No.11...

No comments: