Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, April 14, 2010

SESAJA JER..



Tgk gaya tangan Hadif... dah pandai buat gaya...

1/2 jam lagi nak jumpa dia.. camner kat sana.. hari-hari duk pikir benda sama. Walopon aku tahu jawapannya tapi masih nak pikir pasal dia. Sekarang risau pasal kesihatan dia plak. Batuknya tak henti. Nak-nak malam.. kan sejuk ... aku dengar kahak dia pun makin byk. Nafas dia dah berubah bunyi... aduuuhhh..

Semalam mak aku mintak nak jaga Hadif. Kesian letak kat taska. Suh aku bincang ngan Ajeed.. tapi seperti yang dijangka... Takkan dilepaskannya... Bagi aku .. aku tak kisah.. dah terjamin.. sah-sah nenek dia yang jaga..

Tapi nak buat camner..dah babahnya tak kasi.. redha dan terus redha.. tawakkal dan doa..saling beriringin..

2 comments:

nalhuda said...

tu lah...tgk paper hari ni...baby 9 bln tercekik fisball kat taska..ada ker bodoh beri fishball kat baby 9 bulan...

Cik Anie said...

baby 9 bulan?..ya allah.. baby lagi tu kan..mengong