Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, April 15, 2010

BUAL PAGI

Antara En Somi & Puan Isteri.

Lokasi : Dalam Keter
Masa : Nak hantar Puan Isteri Ke Tempat Kerja
Punca Perbualan : Sebab terpandang seorang “pendekar” dengan aweknya. Maka bermulalah cerita…


En Somi : Popuan tu gatal (maksudnya awek pendekar tadi la)… pandang org lain macam jer…..yer la ..dah pakwenya pun popuan..mesti nak cari lelaki jugak….Sekarang ni bahaya betul.. banyak sangat dugaannya
Puan Isteri : Dugaan macam mana.. macam mana awak tahu dia gatal
En. Somi : Adalah satu hari tu.. pandang² sengih²..
Puan Isteri : Dia yang pandang sengih awak atau awak yg gatal pandang dia..
En Somi : Saya tahu la wakk.. dari cara dia pandang..


Senyap kejap.. Puan isteri dah pikir yang bukan-bukan jer…..beberapa minit lepas tu sambung balik

En Somi : Ni pengakuan ikhlas dari budak popuan skrg.. tak nak cari budak bujang.. suka kawan dgn laki org sebab budak bujang skrg tau nak “tuttttt” ngan malas kerja…tu dai yang cakap sdiri
Puan Isteri : Tahu dari mana….

En. Somi : Pengakuan salah sorang customer yang datang workshop… dia pun ader scandal ngan laki org gak…

Sooo…motif :) …….
Tak sumer popuan macam tu.. dan tak sumer laki org suker buat scandal belakang bini….
Tepuk dada tanya selera… malam ni nak makan apa......

Tak boleh komen lebih-lebih.. sensitiviti masyarakat setempat mau kena jaga wooo.......

2 comments:

♥naematulsaadahismail♥ said...

tapi kan kak..
kalau encik lelaki yg bergelar suami start. cara dia mcm lain dari lelaki bujang. pulak xbitau dia dah kawin.
haih. nasib baekk

Cik Anie said...

hahhaha.. mcm ada pengalaman jer... yang tu mmg betul la.. jenis tu mmg en somi yg tak sedor diri..huhuhu