Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, March 9, 2010

SUNGGUH TOUCHING

Asalnya aku pura-pura jer menangis kononnya merajuk ngan Hafiy.. trus aku mmg betul² mengeluarkan air mata terharu .Aku tak sangka budak kecik macam Hafiy dah boleh memahami kesedihan aku masa tu.

iissssssss....iisssssssss...dah..dah.. sambil tangannya mengosok lengan aku...

Bila aku buat tak peduli ngan pujukan dia..dia macam nak menangis ....kedengaran suara sedihnya seolah-olah minta utk dimaafkan....

Lantas cepat² aku merangkul tubuh kecil itu dan satu ciuman hinggap dipipi mulusnya.....

dan dia tertunduk malu.. ..terukirlah senyuman kepuasan di wajah anak kecil itu..

'
'
'
'
'
'
'
'
Amacam.......Touching takk.... sungguh menyentuh perasan...
sob..sob..sob..........srekkkk...tisu please...........

No comments: