Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 10, 2010

SENYAP² YER

Waaaahhhh Hafiy senyap² yer ambik lesen tak bagitau ibu. Ni mesti kes jeles nih sebab ibu boleh bawak keter ... kan Hafiy dah boleh bawak keter.. keter Hafiy tu takyah pakai lesen...bawak jer..takder polis nak tahan pun...



Selain kereta cuba tgk aper yang Hafiy bawak pi taska. Semalam check beg dia nak basuh baju kotor.. buku KPP dia bawak pi skolah.. study aper....

Memang dia ader minat dengan buku² nih.. nak nak buku tu ader gambar keter, bas, teksi... polis.. tapi kalo polis trafik dia panggil "Da.. Da.."..roda roda KL tu..

Takper la janji Hafiy berminat dengan buku. Masa ni la kita nak tanam sikap untuk suka membaca...
betul tak?...


Psst: Sejak bila kerajaan mesia nih menetapkan had umur utk ambik lesen D 2 tahun ke atas... sungguh aku tak percaya..... visual pun kureng jelas sangat.. dah nama dalam beg ofcoz la gelap..yer tak?

No comments: